zapraszamy: Poniedziałek - Piątek 8.30 - 18.00 Sobota 9.00 - 14.00
ul. Chojnicka 23,
Starogard Gdański

Trzecia generacja naszej flagowej aplikacji Platan Call Monitor przynosi rewolucyjne zmiany. Nowa technologia programowania, odświeżony wygląd, znacznie rozszerzona funkcjonalność czynią aplikację pomocną dla każdej osoby odbierającej i wykonującej połączenia przez firmową centralę. 

Z rozwiązania wspomagającego pracę osób odbierających połączenia w grupie staje się niezbędnikiem dla każdego, kto pracuje z komputerem i ma do dyspozycji telefon podłączony do serwera PBX Proxima lub Libra

Najważniejsze nowości

  • nowy, dwujęzyczny (polski, angielski) interfejs, poszerzone menu, trzy motywy (jasny, ciemny, systemowy),
  • wersja desktop aplikacji dla systemu Windows (oraz do przeglądarki),
  • podręczne podpowiedzi ułatwiające obsługę programu,
  • funkcjonalność Platan CTI – informacja o połączeniach dla osób mających telefon w centrali, które nie odbierają połączeń w ramach Grupy Wspólnego Wywołania (GWW), 
  • nowa rola Użytkownik PBX – pełna historia połączeń indywidualnych ze statusami (odebrane, nieodebrane, przekazane, oddzwonione itp.), dostęp do komunikatora, pulpitu, bramki SMS,
  • informacje o połączeniach indywidualnych wraz ze statusami także dla Agentów i Managerów,
  • nowe okno „Aktywne połączenie” – aktualny stan trwającego połączenia, np. zamawianie, rozmowa, kierunek, typ połączenia itp.
  • integracja z bazą kontaktów Platan Contacts – opisy do numerów telefonów,
  • czat, czyli komunikator – wiadomości tekstowe w ramach firmy: czaty indywidualne, grupy prywatne i publiczne, zachowanie ciągłości wymiany, cytowania, odpowiedzi, formatowanie tekstu, emotikony,
  • pulpit – konfigurowana dowolnie przez użytkownika konsola z podglądem zajętości wybranych osób, szybkim kontaktem przez wiadomość lub telefon,
  • awatary dla osób i grup, ustawianie powiadomień, przycisk funkcji „Nie przeszkadzać” (DND) w centrali – także dla smartfonów podłączonych jako Multi Phone,
  • notatki prywatne i publiczne,
  • rozbudowane filtrowanie i wyszukiwanie numerów i osób, 
  • zintegrowany Click2Call (bez osobnej wtyczki), czyli oddzwanianie przez kliknięcie na dowolny numer w aplikacji,
  • wybierz numer – dialer, czyli klawiatura na ekranie do wybierania numerów,
  • ułatwienia dla Administratora w konfiguracji aplikacji, nadawaniu ról i zarządzaniu użytkownikami,
  • usprawniony nadzór nad kolejkami dla Managera,
  • zoptymalizowana wydajność aplikacji.

Platan Call Monitor w ver. 3.xx współpracuje z serwerami PBX Platan Proxima Libra od ver. 2.24. Z racji nowej architektury bazy danych nie ma możliwości przeniesienia ustawień i danych aplikacji z wersji niższych do ver. 3.1 – wymagana jest ponowna konfiguracja. 

Użytkownikom niższych wersji aplikacji pracujących w systemie Windows (instalowanych na komputerach) udostępniamy nieodpłatnie ver. 3.x z dotychczasowym pakietem licencji. 

Zobacz najnowszy film o Platan Call Monitor. Wkrótce kolejne.