✔️ Tworzenie numeracji wewnętrznej, grup połączeń i przekierowań.
✔️ Ustawianie automatycznej recepcji (IVR) i zapowiedzi głosowych.
✔️ Konfiguracja poczty głosowej i systemów kolejkowania połączeń.
✔️ Połączenie centrali z systemami CRM, ERP, helpdesk i innymi.
✔️ Współpraca z aplikacjami typu softphone i telefonami IP.
✔️ Możliwość obsługi połączeń przez komputery i smartfony.
✔️ Bieżący monitoring działania systemu.
✔️ Szybka reakcja na zgłoszenia awarii i problemów.
✔️ Regularne aktualizacje oprogramowania centrali.
✔️ Rozszerzenie o nowe linie, numery i funkcje.
✔️ Przeniesienie do chmury lub migracja na nowocześniejsze rozwiązania VoIP.
✔️ Optymalizacja kosztów połączeń.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, poprzez, formularz kontaktowy.
Miło będzie z Państwem porozmawiać!
Nr. Tel. ⇒600945769